Logo
Izabran novi direktor Turističke zajednice

Izabran novi direktor Turističke zajednice

 

 

 

Nakon provedenog natječaja Turističke zajednice Općine Kalnik za novog direktora izabran je Miroslav Mirković.

Bivši voditelj marketinga županijskog tjednika Glasa Podravine i Prigorja te urednik i producent gastro rubrike „Gastro tražilica“ na portalu Prigorski.hr s početkom travnja stupio je na funkciju direktora turističkog ureda Turističke zajednice Općine Kalnik.

Prema riječima načelnika i predsjednika TZO Kalnik Mladena Kešera na novu funkciju izabrana je osoba koja je zadovoljila sve potrebne uvjete iz javnog natječaja i koja je prije svega kompetentna za taj posao.

– Između dva prijavljena kandidata turističko vijeće donijelo je odluku da Miroslav Mirković zadovoljava sve uvjete za ovu funkciju. Uz opće uvjete koji su u potpunosti ispunjeni, smatrali smo da navedeni kandidat posjeduje najviše praktičnog iskustva u turizmu, posebice u brojnim projektima koje je realizirao tijekom godina kao voditelj marketinga u koprivničkoj medijskoj kući – rekao je Kešer te istaknuo kako od novog direktora očekuje nove ideje i kvalitetne projekte koji će doprinijeti turističkom razvoju Kalnika.

O novoj funkciji za komentar upitali smo i izabranog Miroslava Mirkovića.

– Potencijal potkalničkog kraja je izniman, no isto tako očekuje nas veliki posao. Za uspješne turističke projekte treba nam kvalitetna infrastruktura, ali prije svega najvažnija je ideja. U prvih šest mjeseci planiramo napraviti redizajn svih naših kanala komunikacije posebice planiramo razviti i unaprijediti segment digitalnog marketinga koji je danas budućnost turizma. Nakon toga planiramo povezati potkalnički kraj s ostalim dijelovima u županiji jer bez toga nema budućnosti. Ne vidim razloga da turisti koji dođu na Kalnik ne posjete i Križevce, koprivnički kraj ili svoju turu ne završe u Đurđevačkoj Podravini – rekao je Mirković.
Dodao je kako će u ovom trenutku najviše energije uložiti u brendiranje kalničkog i potkalničkog kraja koji već sada ima velik potencijal u području planinskog i sportskog turizma, ali i enogastro turizma

-Tu je i kvalitetan projekt „Okusi Podravine i Prigorja“ kojeg je pokrenula županijska turistička zajednica, a u kojeg se planiramo sigurno uključiti do kraja godine, jer budućnost ovog dijela Hrvatske je u tradicionalnoj gastronomiji i vinarstvu. Ne treba tu puno filozofirati. Krajnji plan je povezivanje okolnih općina u turističku zajednicu područja kako bi stvorili što kvalitetniju i konkurentniju turističku ponudu – naglasio je novi direktor turističkog ureda Općine Kalnik.
Kako doznajemo, Miroslav Mirković se organizacijom i menadžmentom bavi više od deset godina, po struci je novinar, a jedno vrijeme je radio kao voditelj marketinga i posebnih projekata u uspješnoj koprivničkoj tvrtki Orion. Od mnogobrojnih projekata koje je realizirao najznačajniji su „Vinski vodič Podravine i Prigorja“ gdje je bio autor i producent, turistički film „Putevima vina Podravine i Prigorja“, izrada monografije „Putevima Hlebinske škole“ gdje je bio stručni suradnik i portal promocije strukovnih zanimanja gdje je bio jedan od idejnih začetnika u suradnji s Koprivničko-križevačkom županijom.